Lipsa pubelelor si neridicarea gunoiului din anumite zone ale orasului sunt principalele nemultumiri ale ploiestenilor vizavi de serviciile prestate de noul operator de salubritate – Rosal. In cele aproximativ doua luni de cand a intrat pe piata, firma lui Prigoana a adunat aproape 100 de reclamatii la Dispeceratul Primariei. Astfel ca, in aprilie, ploiestenii s-au plans de strazi nematurate (5 reclamatii), gunoi aruncat in locuri neamenajate (7 reclamatii), gunoi neridicat din spatiile de langa pubele (9 reclamatii), iar alte 16 nemultumiri au fost legate de modalitatea de inlocuire a pubelelor. In luna mai, telefonul Dispeceratului a zbarnait de inca 60 de ori pentru sesizari legate de salubritate, dintre acestea 17 fiind pentru lipsa pubelelor in anumite zone ale orasului.
Pentru rezolvarea problemelor, alti ploiesteni s-au adresat direct pe site-ul operatorului. Asa de pilda, un cetatean s-a plans ca ,,in Bereasca, pe strada Crangului, in data de 16 aprilie, cand a trecut masina pentru colectarea gunoiului, echipa Rosal a refuzat sa ia doi saculeti cu mizerie pe care au facut-o cei de la Electrica atunci cand au schimbat un stalp. Mai mult, au inceput sa faca si scandal in strada… Eu am adunat mizeria, am pus-o in saci, ca doar nu era sa stau cu ea in poarta, dar nu inteleg de ce nu au vrut sa-i ridice’’. De aseamenea, reprezentantii unei firme de constructii au fost deranjati de faptul ca li s-a solicitat sa mearga la sediul Rosal pentru a incheia noul contract, desi, in opinia lor, ,,ar fi fost normal sa vina reprezentantii solicitati cu un contract negociabil la sediul clientilor, asa cum au facut cei de la Veolia…’’. Printr-un alt mesaj – anonim – se semnala faptul ca, in zona Bulevardului Bucuresti, Platforma 101, existenta unei singure pubele este insuficienta, in conditiile in care inainte erau amplasate patru.
Cristina DOBRE