Dragi cititori,
acest spatiu de pagina va apartine. Aici isi vor gasi loc punctele dumneavoastra de vedere in legatura cu ceea ce va framanta, va nemultumeste, va ingrijoreaza, ati dori schimbat sau credeti ca merita apreciat.

Care sunt actele necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala ?

“As dori sa stiu care sunt documentele necesare in vederea eliberarii certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice si care este perioada de valabilitate a documentului amintit.”
Emil Ionica, Ploiesti
*
* *
Domnule Ionica, actele necesare pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice sunt urmatoarele: cerere tip, care poate fi transmisa la adresa de e-mail: spflTploiesti.ro (cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscala in regim de urgenta se depun intre orele 8.00-12.00, eliberarea facandu-se intre orele 13.00-16.30). In cazul instrainarii/ipotecarii/intabularii de bunuri, vor fi completate obligatoriu urmatoarele campuri: pentru terenuri: adresa si suprafata; pentru cladiri: adresa si valoarea de inventar; pentru mijloace de transport: serie motor, serie sasiu si marca. In plus, la eliberarea certificatului de atestare fiscala trebuie prezentat timbru fiscal de 2 lei care va fi aplicat pe certificat. Certificatul de atestare fiscala se elibereaza in doua zile lucratoare de la data inregistrarii solicitarii (ziua inregistrarii nu se ia in calcul) la sediul Serviciului Public Finante Locale din Bulevardul Independentei nr. 16, iar acesta este valabil pe toata perioada lunii in care se emite si pe toata perioada lunii urmatoare emiterii, in cazul in care este emis intre ziua de 25 a lunii si finele acesteia.