Dragi cititori,
acest spatiu de pagina va apartine. Aici isi vor gasi loc punctele dumneavoastra de vedere in legatura cu ceea ce va framanta, va nemultumeste, va ingrijoreaza, ati dori schimbat sau credeti ca merita apreciat.
Cum se poate reglementa situatia ?
“In urma unor lucrari care au vizat schimbarea bransamentului la reteaua de alimentara cu apa potabila, am observat ca, dupa o perioada de timp, s-a inregistrat un mai mare consum de apa. Cum situatia nu mi se pare normala, am sesizat acest lucru si la Apa Nova Ploiesti, dar inca nu m-am lamurit suficient care este cauza. Prin urmare, prin ce procedura pot sa aflu care este cauza consumului mare de apa care a fost inregistrat de contor?”
Ionescu Olga, Ploiesti, strada Mecet, nr 8
* * *
De la Compartimentul de Comunicare al Apa Nova Ploiesti ni s-au comunicat urmatoarele: “Lucrarile de inlocuire a bransamentului de apa s-au derulat pe reteaua publica aflata in responsabilitatea societatii Apa Nova, pana la contor, prin urmare, consumul inregistrat pe contor nu putea fi influentat de aceste lucrari. La citirea din data de 16.11.2009, s-a inregistrat un consum de 216 mc. S-a consemnat ca citirea este buna, dar nu cunoaste motivul inregistrarii acestei cantitati. S-au facut si verificari la reteaua de apa, dar la momentul verificarii, nu s-au identificat pierderi in caminul de bransament. Tehnicianul trimis la verificare de catre Apa Nova Ploiesti a semnalat insa ca, pe reteaua interna a imobilului, este conectata o instalatie de alimentare cu apa ce deserveste celalalt proprietar de la aceeasi adresa. Fiicele dnei Ionescu Olga au fost primite in audienta de catre directorul comercial al societatii, in data de 19.01.2010, si s-a stabilit, de comun acord cu acestea, ca sa se procedeze la verificarea metrologica a contorului. Aceasta verificare se va efectua azi, 01.02.2010, de catre BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA (BRLM). In cazul in care contorul va fi declarat respins de catre BRLM, Apa Nova Ploiesti va proceda la reglarea consumului”.