Vezi o fată superbă la o petrecere. Te apropii de ea şi spui: “Sunt un amant fantastic”.
Acesta este Direct Marketing.
Eşti la o petrecere cu un grup de prieteni şi vezi o fată superbă. Unul dintre prietenii tăi se apropie de ea, arată cu degetul înspre tine şi spune: “Este un amant fantastic”.
Acesta este Advertising.
Vezi o fată superbă la o petrecere. O agăţi şi îi ceri numărul de telefon. A doua zi o suni şi spui:”Sunt un amant fantastic”.
Acesta este Telemarketing.
Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te ridici, îţi îndrepţi cravata, te duci la ea şi îi torni o băutură. Îi deschizi uşa, îi ridici geanta după ce o scapă pe jos, o conduci acasă şi îi spui: “Apropo, sunt un amant fantastic”.
Acesta este Public Relations.
Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Ea vine la tine şi-ţi spune: “Eşti un amant fantastic”.
Acesta este Brand Recognition.