Din aceasta luna, Consiliul Judetean Prahova va avea o noua formula a organigramei. Modificarea – care nu a insemnat disponibilizari de personal – a fost votata, recent, de catre alesii judeteni si a fost impusa ca urmare a faptului ca administratia judetului pregateste proiectul „Sistemul de management integrat al deseurilor“ in vederea obtinerii de fonduri europene. Accesarea fondurilor din cadrul Programului Operational Sectorial de Mediu impune, in acest caz, infiintarea unei Asociatii de Dezvoltare Intercomunitara, cat si constituirea, la nivelul administratiei judetene, a unei Unitati de Implementare care va avea ca obiect de activitate punerea in aplicare a acestui proiect, ceea ce impune si modificarea organigramei aparatului de specialitate din cadrul Consiliului Judetean Prahova. Unitatea de implementare pentru proiectul “Sistem de management integrat al deseurilor” va fi formata din cinci posturi de executie repartizate din cadrul directiilor de specialitate. In total, administratia judeteana are 256 de angajati, dintre care 220 cu functii publice, 26 – de conducere, 193 – de executie si 33 de functii contractuale.
N.D.