Dupa intreruperea sezonului anterior din Campionatul National de Raliuri, pilotul prahovean Claudiu David a reusit sa revina in principala competitie romaneasca. Impreuna cu co-pilotul Mihaela Beldie, Claudiu se afla, in continuare, in urmarirea visului sau suprem, acela de a deveni candva campion mondial. In urma cu doi ani, pilotul prahovean a participat in Campionatul Mondial, la categoria masinilor de productie (N), fiind foarte aproape de a lua puncte in doua dintre cele trei etape la care a concurat. Totusi, dupa retragerea sponsorului principal al echipei sale din competitiile automobilistice, Claudiu a ramas descoperit la capitolul buget, neavand sprijin nici macar pentru a incheia sezonul in campionatul romanesc. David nu a renuntat, iar anul acesta il vom putea urmari la toate cele sase etape ale competitiei nationale ramase de disputat.
Astfel, chiar daca a ratat prima etapa a campionatului, din cauza acelorasi probleme financiare care l-au fortat sa se retraga prematur in sezonul anterior, David se pare ca a reusit sa stranga suportul necesar pentru editia actuala a competitie. In Raliul Timisoarei, cea de-a doua runda a intrecerii si prima la care a participat prahoveanul, acesta a avut mai multa grija de materialul de concurs, punand pe planul secund performanta sportiva. Cu toate acestea, echipajul David/Beldie a castigat superspeciala de debut a rundei, incheind raliul pe locul cinci, ajungand, in ierarhia generala provizorie pe pozitia a sasea.
Maine, cu acelasi Mitsubishi Lancer Evo 9, cu numarul de concurs 5, Claudiu David va lua parte la cea de-a treia etapa a campionatului, care se va desfasura in imprejurimile Iasiului. Sunt inscrisi 53 de concurenti la toate cele trei grupe ale competitiei, N, A si H.
In fruntea clasamentului se afla, la egalitate de puncte, castigatorii primelor doua etape, Gergo Szabo si Valentin Porcisteanu, cu 18 puncte, amandoi cu Mitsubishi Lancer Evo 9, pe locul trei situandu-se Marco Tempesta, cu un Peugeot 207 S2000 (11 p).
Campionul de anul trecut, finlandezul Jarkko Miettinen, nu a reusit sa termine niciuna dintre primele doua etape ale competitiei, din motive tehnice.
Pentru acest sezon, Federatia Romana de Automobilism Sportiv (FRAS) a programat opt etape in Campionatul National de Raliuri.
Petre APOSTOL