In ultima perioada, fenomenul comenzilor pe Internet incepe sa ia amploare. Cu toate acestea, insa, nici in acest domeniu problemele nu au intarziat sa apara, tot mai multe persoane care prefera comertul on-line confruntandu-se cu o serie de probleme legate de distribuirea produselor respective sau de plata, prin virament bancar. De aceea pentru a preveni astfel de incidente este bine ca atunci cand comandati produse de pe Internet (on-line) sa verificati firma inainte de a comunica detalii despre card. Incercati sa obtineti si o adresa si un numar de telefon ale companiei de la care cumparati on-line, nu doar adresa de e-mail. Mare grija si cand comandati ceva din strainatate! Intai de toate trebuie sa fiti atenti la taxele postale si la alte costuri ascunse, mai ales daca produsele sunt comandate din strainatate. In asemenea cazuri, nu uitati ca livrarea dureaza ceva mai mult timp. Intrebati despre cat timp este vorba si stabiliti de la inceput o data limita de livrare. Verificati daca pe website exista date cu privire la politica respectivei companii privind returnarea bunurilor care nu va plac sau asupra carora v-ati razgandit. La fel, daca produsele vin din strainatate, s-ar putea ca taxa de returnare sa fie destul de mare. Ganditi-va ca daca apar probleme de calitate sau cu livrarea, contractul este inregistrat in tara unde se afla firma si nu este prea usor sa dati in judecata pe cineva in afara tarii. Cel mai important este sa listati comanda dumneavoastra si sa pastrati clauzele si conditiile ce apar pe website, pentru situatiile in care veti avea vreo problema.
Catalina STROE