Ploiestenii care sunt nemultumiti de activitatea operatorului de salubritate, pot sesiza, despre acest lucru, reprezentantii administratiei ploiestene. Recent, conducerea Primariei Ploiesti a anuntat ca s-a rezolvat, in parte, problema nerespectarii graficului de ridicare a gunoiului de la platformele de depozitare. De saptamana trecuta, ca urmare a numeroaselor sesizari venite din partea ploiestenilor, pe aceasta tema, a fost instituita masura de verificare, pe teren, a modului in care operatorul de salubritate isi desfasoara activitatea. Mai exact, in fiecare dimineata, reprezentanti ai municipalitatii si ai Uniunii Asociatiilor de Proprietari verifica, in fiecare cartier, daca reprezentantii operatorului de salubritate au respectat programul de golire a pubelelor, iar in situatia in care nu s-a respectat, se ia legatura cu cei de la Veolia – Servicii pentru Mediu. Aceasta masura vine ca urmare a deciziei noii conduceri a municipalitatii ploiestene de a purta discutii cu toti operatorii de servicii publice, astfel incat sa nu mai existe disfunctionalitati in activitatea acestora. Dupa intalnirea cu operatorul de salubritate, la sfarsitul saptamanii trecute, conducerea Primariei Ploiesti s-a intalnit si cu reprezentantii Dalkia. In urma acestor discutii, conducerea municipalitatii a solicitat un plan al investitiilor deja facute si care vor urma sa se realizeze.
In urma discutiilor cu operatorii de servicii publice, dorinta municipalitatii este ca sa se ajunga la un consens al actiunilor pe viitor, in sensul ca, de exemplu, pe o strada proaspat asfaltata, carosabilul sa nu mai fie spart, ulterior, ca urmare a unor lucrari efectuate de catre operatori.
N.D.