Vanzarile marilor magazine au crescut cu 60%

Sarbatorile pascale au majorat vanzarile hypermarketurilor din Ploiesti, principalele produse cumparate fiind cozonacii, oualele si preparatele din carne de miel, iepurasii de ciocolata, precum si ingredientele necesare prepararii produselor traditionale. Reprezentantii marilor magazine ploiestene estimeaza o crestere a vanzarilor cu aproximativ 60%. „Cum era de asteptat, vanzarile de oua au crescut, in ultima saptamana, de cinci ori. Am inceput sa comercializam si oua gata vopsite, deorece se pare ca tendinta consumatorilor este sa cumpere produse deja preparate, mai ales din cauza lipsei de timp”, ne-a declarat Maria Iancu, analist vanzari intr-unul dintre magazinele de profil ploiestene. De asemenea si programul de functionare al marilor magazine se va prelungi, astazi, pana spre orele 24.00. Tot de la interlocutoarea noastra am aflat ca tot mai multi clienti sunt interesati de produsele traditionale de Paste cum ar fi stufat, drob, friptura de miel – deja preparate, care se gasesc la preturi avantajoase.
Catalina Stroe