Primaria Azuga (foto) a intocmit un raport al cererilor pe care biroul de relatii publice le-a primit in cursul anului trecut. Administratia azugeana a inventariat 36 de astfel de cereri, sapte dintre acestea avand ca obiect aflarea felului in care au fost utilizati banii publici, trei vizand amenajarea unui skateparc in localitate, una – comunicarea declaratiilor de avere ale consilierilor locali, o alta referindu-se la informatii legate de un izvor de apa potabila din oras s.a.m.d.
35 de cereri dintre cele 36 adresate Primariei Azuga au fost rezolvate favorabil, una singura fiind respinsa deoarece avea ca obiect furnizarea unor informatii fara legatura cu administratia locala.
Mai poate fi spus ca 29 de solicitari au fost intocmite pe suport de hartie, iar sapte pe suport electronic si ca 20 de cereri au venit din partea unor persoane fizice, iar 16 – din partea unor persoane juridice.
Primaria Azuga nu a inregistrat nicio reclamatie de ordin administrativ si nici nu a fost data in judecata in 2007. Costurile totale ale compartimentului de informare si relatii publice al Primariei s-au ridicat la aproximativ 100 de lei, in timp ce sumele incasate pentru serviciile de copiere a informatiilor de interes public au fost de 208 lei.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentLA INCHIDEREA EDITIEI
Articolul următorFOTBAL