De la deschidere – spre rezolvarea problemelor – inceputul lunii august – Centrul de Informare pentru Cetateni al Primariei Ploiesti a inregistrat aproape 240 de sesizari si sugestii ale cetatenilor. Ceea ce inseamna, sunt de parere reprezentantii municipalitatii, ca infiintarea (sediul este pe Bulevardul Independentei nr. 21 la parterul cladirii unde isi desfasoara activitatea Politia Comunitara Ploiesti) acestei noi structuri in relatia cu ploiestenii isi dovedeste necesitatea. Mai exact, ca ajuta cetatenii sa parcurga, mai usor, procedurile birocratice, fiind de fapt o punte de legatura intre ei si autoritatile locale. Toate reclamatiile si sugestiile sunt introduse intr-o baza de date electronica pentru a putea fi urmarite pana la rezolvare. Cele mai multe dintre sesizarile adresate au fost si rezolvate, cele care n-au tinut de competenta primariei fiind directionate catre institutiile abilitate. Programul de functionare al Centrului de Informare pentru Cetateni este de luni pana joi, intre orele 8,00-16,00, vineri intre orele 8,00-14,00, sesizarile putandu-se face si telefonic la numerele 59.66.59 sau la 51.66.99 – interioare 427, 426 sau 280. N.D.