Pe tronsonul de cale ferata dintre Campina si pana la iesirea din Azuga, capacitatea de circulatie va fi diminuata. Dupa cum ne-au confirmat responsabili din Ministerul Transporturilor, peste doua saptamani, se va da startul lucrarilor de reabilitare din fonduri europene. Termenul de finalizare este estimat pentru anul 2010 si, pe toata perioada executarii investitiilor, circulatia trenurilor va fi diminuata : in proportie de 50% – in cazul trenurilor de calatori, si de 80% – in cazul celor de marfa. Acest fapt i-a determinat pe cei de la Bucuresti, de la ministerul de resort, sa declare tronsonul dintre Campina si Predeal, in termeni tehnici – infrastructura cu capacitate saturata. In context, dat fiind faptul ca tronsonul respectiv este situat pe coridorul IV Trans European, ministrul Orban a semnat, deja, un ordin privind criteriile de prioritate, care sa asigure un mod unitar, nediscriminatoriu, pentru desfasurarea traficului feroviar. S-a stabilit, astfel, ca vor avea prioritate trenurile de calatori, in ordinea rangurilor acestora, fiind interzise, insa, circulatia locomotivelor izolate ori stationarea, pe sine, a vagoanelor.
N.DUMITRESCU














