Corpul de Control al Guvernului va sesiza DNA cu privire la modul in care s-a desfasurat licitatia pentru clipurile cu Dracula de promovare a imaginii Romaniei in lume. Vinovati de contractul fabulos onorat de Autoritatea pentru Turism sunt considerati presedintii autoritatii din acea vreme, dar si membrii comisiei care au participat la licitatie. Inspectorii Corpului de Control al Guvernului au luat la puricat trei licitatii ale ANT, toate in valoare de aproape 4 milioane de euro. Cele mai mari nereguli au fost descoperite la licitatia de 1,5 milioane de euro pentru clipurile cu Dracula care urmau sa promoveze Romania in strainatate. Practic, dupa semnarea contractului de achizitie, ANT a majorat suma pe care o avea de platit catre societatea SMART ADEVERTISING SRL. Livia Sima, director al ANT pe vremea aceea, sustine ca de fapt directorul de promovare, Cristina Motoroga, a aprobat plata suplimentara pentru sporturi si ca, ministrul de atunci al turismului, Radu Berceanu, a impus comisia care a realizat licitatia.
Inspectorii Corpului de Control sustin ca, de la bun inceput, membrii comisiei au declarat castigatoare fima care oferise cel mai mare pret pentru realizarea spoturilor !