Cum au ajuns starurile sa vanda detergent

Teo, Andreea Marin, Mihaela Radulescu, Andreea Raicu, Cristi Chivu, Adi Mutu sau Dan Chisu. Sunt nume pe care le auzim peste tot. La televizor, pe strada, in metrou, la coada la supermarket. Nici nu avem cum sa le ignoram, avand in vedere ca le vedem in reclame, pe panourile stradale sau in spoturile publicitare. In cativa ani, notorietatea de care se bucura vedetele a devenit o adevarata mina de aur in publicitate, pentru ca numele lor vinde aproape orice. Samponul are mai mare cautare daca e recomandat de Mihaela Radulescu, detergentul Magdei Catone e cel mai bun, iar masina pe care o conduce Mutu este dorita de aproape toti microbistii. Dar cum au devenit vedetele noastre un brand ? S-a folosit o metoda de succes din strainatate. In primul rand, se ia in considerare gradul de popularitate de care se bucura fiecare dintre vip-uri. Castig de cauza au in primul rand personalitatile din show-biz, care apar des la televizor si pe paginile ziarelor. Nici sportivii nu stau rau la acest capitol, mai ales ca rezultatele bune reprezinta o adevarata rampa de lansare si in lumea publicitatii. Urmatorul pas este asocierea numelui cu anumite produse in schimbul unor sume importante. Nu mai este un secret ca o campanie publicitara le poate rotunji contul vedetelor autohtone cu cateva zeci de mii de euro. In toata aceasta ecuatie de castigat au ambele parti. Firmele isi maresc vanzarile, in timp ce vedetele isi maresc cota de piata, adica devin si mai populare, si mai “scumpe” pentru alte campanii.