Vanzarile de produse IT s-au dublat in 2005, iar aparatele video si combinele muzicale clasice au fost inlocuite de sistemele moderne Home Cinema.
Romanii si-au indreptat atentia si catre camere video, aparate foto digitale si televizoare cu plasma. Anul trecut, una dintre companiile de profil a vandut pe piata romaneasca produse eletronice si electrocasnice in valoare de 330 de milioane de euro. 2005 este al doilea an consecutiv cand produsele din sectorul IT au fost la mare cautare. Daca in 2004 s-au vandut aproximativ 400 de mii de computere, anul acesta numarul lor s-a dublat.
Pe locul doi in vanzari s-au situat asa-numitele produse negre: televizoarele, camerele video si aparatele foto digitale. Produsele electrocasnice au ocupat abia locul trei in prioritatile de achizitii in 2005. Varful vanzarilor de produse electronice si electrocasnice s-a inregistrat in decembrie, cand companiile au fost mai generoase si romanii au avut mai multi bani.