Chiar daca a venit iarna, soferii nu vor mai avea de furca cu gropile din carosabil. Directorul Administratiei Domeniului Public si Privat (ADPP), Cristian Sandulescu, sustine ca autoritatile locale au gasit o oarecare rezolvare: reciclatorul – un utilaj nemtesc performant, cu care se va turna asfaltul si la temperaturi scazute. Este prima oara, cand, pe timp de iarna, se pune la treaba un astfel de utilaj, chiar daca asfaltul turnat la rece nu va „trai” decat cel mult trei luni. Masinaria nemteasca, insa, nu va putea sa vina de hac gropilor…romanesti – de pe langa calea de rulare a tramvaielor – care vor da, in continuare, batai de cap soferilor. Dar iarna nu inseamna numai gropi care apar in asfalt – spunea directorul Sandulescu: inseamna si „disconfort din cauza zapezii, daca nu este curatata”. Si astfel, directorul ADPP arata cu degetul si catre angajatii de la serviciul de salubritate care trebuie sa puna mana pe lopeti, iar in cazul utilajelor prioritate la actiunile de deszapezire avand intrarile in oras, arterele de maxima circulatie, traseele mijloacelor de transport in comun, accesul catre unitatile sanitare, institutiile publice si de invatamant. Iata de ce, consideram ca, in functie de cum se vor misca si unii si altii, de cat de lunga va fi aceasta iarna, si cum se vor repeta ciclurile inghet-dezghet, vom reusi – abia atunci – sa spunem, ca soferii si ceilalti participanti la traficul stradal au dus-o mai bine.
N.Dumitrescu















