– interviu cu Antonela Aldea, director Carrefour Ploiesti

– Ce reprezinta noul centru comercial de la Ploiesti pentru populatia din municipiu, dar si din judetul Prahova?
– Daca tinem cont ca inca de la deschidere a fost prezenta foarte multa lume inseamna ca magazinul reprezinta un lucru pozitiv. De altfel, in fiecare zi complexul este vizitat de numerosi clienti, dar ceea ce particularizeaza aceasta zona este faptul ca in general vin impreuna la cumparaturi toti membrii familiei, de la copii pana la bunici, unchi s.a. Si un lucru foarte important: oamenii revin de multe ori chiar in timpul aceleiasi saptamani.
– S-a mai calmat avalansa de clienti din primele zile?
– Afluxul de cumparatori s-a mai diminuat intr-adevar. In parcare, circulatia s-a fluidizat mult si datorita modificarii facute, care permite accesul pe doua benzi.
– Ce are in plus sau in minus Carrefour Ploiesti fata de alte centre comerciale similare?
– Dupa constatarile colegilor, ale furnizorilor, dar si ale prietenilor firmei, unul dintre plusuri il reprezinta luminozitatea. S-a recurs la o varianta de decor care sa puna mult mai mult in evidenta produsul. De asemenea, nicaieri in Ploiesti nu exista un magazin in care sa fie puse in vanzare 60.000 de articole.
Dupa parerea mea, poate ca ar fi trebuit sa existe o galerie comerciala cu mai multe magazine, un food- court mai puternic (n.n. locuri de luat masa), poate chiar un restaurant cu specific romanesc.
– Ce ne puteti spune despre comerciantii din acest complex. Cine sunt ei si in ce conditii isi desfasoara activitatea?
– Toti au spatii inchiriate in galeria comerciala. S-a incercat sa se acopere o paleta cat mai larga de domenii. Avem inclusiv servicii de spalatorie chimica, farmacie, dupa cum exista raioane de electrocasnice, calculatoare, mobila, imbracaminte, incaltaminte, bijuterii si parfumuri.
– Ce inseamna pentru dumneavoastra, ca manager, gestionarea unui astfel de complex ? Cum reuseste o femeie, la numai 29 de ani, sa tina in frau o asemenea afacere, sa coordoneze sute de angajati?
– E o provocare pentru mine, cu atat mai mult cu cat magazinul a fost realizat in numai sapte luni si jumatate. A trebuit sa formam foarte repede echipa, in conditiile in care e greu sa gasesti omul potrivit la locul potrivit. Important este sa-ti placa ceea ce faci. Magazinul are 650 de angajati la care se adauga peste 200 de colaboratori permanenti, ceea ce inseamna peste 800 de persoane care lucreaza in permanenta in centru.
– In ceea ce priveste clientii, cine credeti ca sunt mai pretentiosi, barbatii sau femeile?
– Prahovenii sunt, in general, extrem de exigenti, asa cum nu am mai vazut nicaieri pana acum. Nu fac rabat de la nimic. Nu accepta nici o explicatie, vor ca totul sa fie perfect. Poate ca e mai bine asa, pentru ca ne obliga sa fim mereu mai buni, sa tindem spre perfectiune.
– Unde se pot adresa clientii pentru eventuale sugestii, sesizari, reclamatii sau in momentul in care doresc sa va ceara pur si simplu un sfat?
– In fiecare departament angajatii nostri stau la dispozitia clientilor si se poate discuta personal cu acestia. Exista, de asemenea, in toate colturile magazinului, borne de sugestii si reclamatii cu formulare tip in care clientul completeaza inclusiv datele personale. La fiecare sugestie sau sesizare acesta primeste acasa un raspuns scris.
– Va multumim.
Raluca ENE

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentLa UPG,
Articolul următorViolentele din Franta: