Intr-o mare de oferte turistice, statiunea Busteni inoata cu gand sa iasa la liman. Mai ales ca noul sezon de schi bate la usa, iar sarbatorile de iarna sunt la o aruncatura de bat. Asa ca edilii s-au gandit la un brand definitoriu pentru oras. Si l-au ales: „Busteni – statiunea intregii familii”. De ce acesta si nu altul?
“Pentru ca ne-am gandit ca avem unitati de cazare pentru toate buzunarele, de la hoteluri de trei stele, la pensiuni de una-doua margarete. Asadar, la noi pot veni familii intregi, cu catel, cu purcel, ofertele adresandu-se tuturor categoriilor de varsta, sex, indiferent de venituri. Am vorbit cu toti cei implicati in turism si am stabilit ca vom organiza evenimente capabile sa satisfaca orice gust, atat pentru adulti, cat si pentru copii”, ne-a declarat primarul Emanoil Savin.
Iar pentru ca noul brand sa aiba succes, autoritatile din Busteni vor sa-l promoveze pe toate canalele media, in colaborare cu o revista de specialitate si cu Agentia Nationala de Turism si Evenimente. In acest sens, la fiecare sfarsit de saptamana, se vor organiza concursuri de schi, snow-board, miss, mister, focuri de tabara, spectacole de muzica, teatru, dans etc. Nu au fost uitati nici cei mici, pe acestia asteptandu-i papusari renumiti, personaje de basm, eroi din desene animate. Mai ramane ca oferta statiunii Busteni sa fie acceptata de toata lumea si, mai ales, sa se dovedeasca eficienta. Altfel, degeaba se vor consuma energiile si banii.
Iulian MAXIM