În parteneriat cu alte instituții din județ, Camera de Comerț și Industrie Prahova continuă să organizeze diverse acțiuni care au rolul de a sprijini mediul de afaceri. Astfel, pe data de 30 martie a.c, la ora 10.00, la Ploiești, în colaborare cu Agenția Județeană apentru Ocuparea Forței de Munca Prahova, Camera de Comerț și Industrie Prahova va organiza, prin intermediul platformei Zoom, webinarul intitulat ’’Noutăți legislative privind ocuparea forței de muncă”. În cadrul acestui eveniment vor fi discutate următoarele teme: Sistemul Electronic de Mediere a Muncii – platforma online a ANOFM destinată publicării ofertei locurilor de muncă vacante; măsuri de sprijin pentru angajatori: Kurzarbeit, care continuă și după încetarea stării de alertă; subvențiile acordate angajatorilor pentru stimularea ocupării persoanelor din grupuri vulnerabile, un exemplu fiind categoria de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 29 ani; acreditarea furnizorilor de servicii de consiliere și mediere a muncii; atestarea întreprinderilor de economie socială. De asemenea, în cadrul acestui eveniment care se va desfășura în spațiul virtual vor fi abordate și o serie de teme de strictă actualitate, având în vedere conflictul militar de la granițele României, respectiv despre facilitățile care sunt acordate refugiaților din Ucraina, în mod special la încadrarea lor în muncă, dar și despre oferta angajatorilor cu locuri de muncă pentru spațiul nonUE, cu precizarea că vor susține prezentări și vor răspunde întrebărilor participanților la această acțiune experți ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova. Participarea la acest eveniment este gratuită, înregistrarea fiind însă obligatorie.
Pentru înregistrarea la eveniment și pentru conectare, persoanele interesate sunt rugate să se adreseze Alexandrei Petre, director al Direcției Promovare, Comunicare, PR a Camerei de Comerț și Industrie Prahova, la telefon 0244 516666 – int. 114 sau la email: promovare@cciph.ro. Agenda evenimentului este următoarea: 9:30- 10:00 – conectarea participanților pe platforma Zoom; 10:00- 10:10 – cuvânt de deschidere din partea organizatorilor; 10:10 – 11:00 – prezentări; 11:00 – 12:00 – sesiune de întrebări și răspunsuri.