În condiţiile în care se fac ultimele retuşuri la Palatul de Justiţie Prahova şi având în vedere faptul că activitatea cu justiţiabilii presupune o curăţenie zilnică atât a sălilor de judecată, a birourilor magistraţilor, precum şi a altor spaţii, Tribunalul Prahova organizează licitaţie pentru achiziţionarea unor activităţi de curăţenie. „Scopul achiziționării serviciilor de curățenie şi întreținere a spaţiilor aparținând Palatului de Justiție Prahova este de a proteja sănătatea angajaților în toate aspectele de muncă, prin asigurarea corespunzătoare a cadrului şi a mediului intern de lucru pentru salariații instituției, şi pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a procesului de muncă, apărarea vieții, integrității fizice şi psihice, sănătăţii salariaților şi a altor persoane ce desfășoară anumite activități în cadrul instituției, precum şi a actorilor externi ce sunt implicați în activitățile conexe sistemului judiciar”, se menţionează în anunţul de scoatere la licitaţie a sus-amintitelor servicii.
Totodată, în anunţul de achiziţionare a serviciilor se mai precizează faptul că prestatorul care va câştiga licitaţia trebuie să asigure serviciile de curăţenie „la Sediul Palatului de Justiţie Prahova, (…) Ploiești, imobil compus din 229 de camere, 14 săli de şedinţă, 60 de grupuri sanitare (…)”.
În prima etapă trebuie să fie asigurată „Curățenia generală” (o singură dată, la începutul contractului), pentru ca etapa a doua să includă „Curățenia de întreținere (zilnică)”, timp de patru luni, adică în perioada septembrie-decembrie 2021.
Reamintim că, începând cu luna septembrie a acestui an, activităţile Curţii de Apel Ploieşti şi ale Tribunalului se vor desfăşura în Palatul de Justiţie Prahova, situat pe strada Gheorghe Doja, nr. 42.