F. T.

Potrivit unui comunicat al reprezentanţilor Tribunalului Prahova, ca urmare a mutării sediului instanţei şi „a activităţilor de mutare logistică aferente (din sediul închiriat de pe strada Văleni în Palatul de Justiţie de pe Gheorghe Doja – n.n.), în intervalul 23.08.2021 – 03.09.2021 se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură, Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, Apostilă, Biroul Local de Expertize.
Persoanele interesate pot depune cereri, acţiuni, documente în dosar etc. prin email la adresa tb-prahova-reg@just.ro, prin fax la nr. 0244523265 şi 0244529107 , precum şi prin serviciile poştale sau de curierat.
Pentru Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, cererile în baza Legii nr. 544/2001 şi O.G. 27/2002 se vor trimite la adresa de email: tribunalul.prahova@yahoo.com, prin serviciile poştale sau de curierat şi prin fax la nr. 0244523265.
De asemenea, părţile din dosare, ceilalţi participanţi pot consulta prin intermediul aplicaţiei ,,dosar electronic” actele de procedură şi celelalte documente din dosare (…)”.
Reamintim că la 25 de ani de la demararea lucrărilor la Palatul de Justiţie Prahova, imobilul a devenit funcţional, acolo urmând să îşi desfăşoare activitatea personalul de la Curtea de Apel Ploieşti şi Tribunalul Prahova.
În ceea ce priveşte procesele care sunt de competenţa Judecătoriei Ploieşti, acestea se derulează, încă din toamna anului 2018, în imobilul modernizat de pe strada Gheorghe Lazăr.