Românii au cheltuit cel mai mult, în medie, 800 de lei, pentru achiziţionarea de televizoare şi produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet şi-au folosit economiile pentru evenimentul reducerilor, reiese dintr-un studiul de specialitate, publicat ieri, potrivit Agerpres.
Cercetarea realizată de Starcom, în parteneriat cu agenţia de cercetare Kantar TNS, arată că numărul românilor care aleg să cumpere de Black Friday este în creştere, cu o rată de conversie din intenţie în achiziţie în online cu 22% mai mare, comparativ cu anul 2017.
În 2019, principalele surse de informare despre Black Friday sunt: postările de pe Facebook, reclamele de pe website-uri şi cele difuzate la televizor. Tot în acest an, s-a înregistrat o creştere semnificativă a influenţei social media, a persoanelor publice, bloggerilor şi vloggerilor asupra deciziei de alegere sau cumpărare a produselor de Black Friday (27%).
Din totalul celor chestionaţi, 34% şi-au folosit economiile pentru achiziţiile de Black Friday, iar 18% au apelat la carduri de credit.