Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) va organiza, în perioada decembrie 2019 – ianuarie 2020, mai multe sesiuni de asistenţă pentru contribuabili şi reprezentanţii acestora, în cadrul cărora vor fi prezentate rezultate ale inspecţiilor fiscale derulate în anumite perioade, a informat, ieri, instituţia, potrivit Agerpres.
„Principalele constatări, rezultate din acţiunile de control realizate la contribuabilii persoane juridice, vizează modalităţile de calcul al rezultatului fiscal, al impozitului pe veniturile din investiţii sau aspecte referitoare la taxa pe valoarea adăugată, cum ar fi înregistrarea în scopuri de TVA, evidenţa operaţiunilor, sfera de aplicare şi limitările speciale ale dreptului de deducere. La întâlniri vor participa specialişti din cadrul structurilor de asistenţă contribuabili şi ai structurilor de inspecţie fiscală, care vor prezenta situaţii concrete identificate, precum şi modalitatea de remediere a deficienţelor constatate”, menţionează sursa citată într-un comunicat transmis AGERPRES.
Lista întâlnirilor organizate de ANAF este publicată pe pagina de internet a instituţiei, la rubrica Info Publice/Servicii oferite de ANAF, iar informaţii suplimentare se pot obţine fie utilizând Formularul de contact disponibil pe pagina de Internet www.anaf.ro, fie telefonic, prin contactarea Serviciului de asistenţă telefonică a contribuabililor – Call-center.