Putini stiu, probabil, ca mezelurile Grupului CRIS-TIM, liderul pietei de profil din Romania, sunt produse in patru fabrici specializate din Filipestii de Padure, in care lucreaza 900 de oameni. Cu o suprafata construita de 15.000 mp. si beneficiind de o dotare tehnico-materiala insumand peste 12 milioane euro, fabricile – in care se obtin produse crud-uscate, pateuri, mezeluri fiert-afumate si alte specialitati – reprezinta cea mai importanta investitie romaneasca din aceasta zona.
Dar planurile grupului nu se opresc aici. Dupa ce, in ultimii doi ani, valoarea investitiilor realizate a depasit 18 milioane euro, acum doua zile a fost inaugurat un alt obiectiv: centrul de logistica de la Mogosoaia. Incluzand o platforma logistica de distributie a mezelurilor, sedii de birouri, parc auto, alte anexe – aceasta constructie, a carei suprafata insumeaza 15.000 mp., a costat 2 milioane de euro si va deservi circa 1.800 de magazine din tara, precum si retele internationale. Dupa cum ne-a precizat Radu Timis – presedintele Grupului CRIS-TIM , aceasta platforma „reprezinta una dintre directiile strategiei de aliniere a grupului la exigentele UE. Standardul ridicat al centrului, precum si utilajele ce urmeaza a fi instalate ne vor permite trecerea la un nivel calitativ superior de furnizare a serviciilor catre clientii nostri. In aceasta directie, au fost construite si centrele din Brasov, Galati si Timisoara, iar pana la sfarsitul anului, vor fi puse in functiune si cele din Craiova si Filipestii de Padure”.
Devenind, in doar 11 ani de activitate, potrivit unor studii independente, cea mai cunoscuta marca pe piata autohtona a mezelurilor si avand, in total, 2.800 de angajati, CRIS-TIM detine certificatul de calitate ISO 9001 si certificarea HACCP, ceea ce inseamna ca intreaga organizare a productiei res-pecta exigentele de siguranta alimentara impuse de UE. Pana in 2010, grupul are ca obiectiv depasirea unui volum mediu zilnic de vanzari de 300 tone/zi, respectiv 30 la suta din cota valorica a pietei.
Dumitru CONSTANTIN