Romanii nu mai au bani pentru nimic, dar renunta la orice in afara de vicii. Vanzarile de alcool si de tigari au crescut fata de anul trecut, ceea ce inseamna, dupa cum spun psihologii, ca este un gest iresponsabil de a-neca amarul in pahar ! Si aceasta, deoarece, criza a schimbat prioritatile romanilor. Banii alocati mancarii sunt cam aceiasi ca anul trecut. Aproximativ 40% din salariu este cheltuit pe mancare. In schimb, romanii cheltuie cu 10% mai mult pe tigari si pe alcool, spre bucuria producatorilor. Pe vremuri de criza, alcoolul aduce profituri frumoase distribuitorilor.
Despre alcool s-a mai spus ca este cel mai bun si cel mai vechi antidepresiv, specialistii sustinand ca o suta de grame de alcool iti taie trei ore din suparare.
Iar daca nu beau, romanii fumeaza. Chiar daca sunt de doua ori mai scumpe fata de anul trecut, tigarile se vand, in continuare, intr-o veselie !
Concluziile sunt chiar ingrijoratoare. Statisticile arata ca romanii fac economii cand vine vorba despre educatie, sanatate, mobila, imbracaminte si incaltaminte, dar nu si la alcool sau la tigari.














