Ca urmare a publicarii, in editia din 10 iulie 2010 a cotidianului nostru, a articolului „Din cauza necorelarilor grave dintre baza de date a Politiei si cea a Finantelor, mii de contribuabili prahoveni figureaza, inutil, pe lista neagra a Fiscului”, in care se fac referiri si la distribuirea corespondentei de la Finante catre contribuabili, am primit la redactie din partea Companiei Nationale Posta Romana urmatoarele precizari:
„Predarea catre destinatari a trimiterilor interne de corespondenta cu serviciile suplimentare «Recomandat» si «Confirmare de primire» se efectueaza dupa legitimarea primitorilor si in baza semnaturii acestora pe documentul specific si pe confirmarea postala de primire.
In cazul in care predarea trimiterii nu se poate realiza la sediul/domiciliul destinatarului, acesta este avizat despre sosirea trimiterii postale ce ii este adresata. Trimiterea avizata se pastreaza la sediul subunitatii postale la care destinatarul este arondat, timp de 10 zile calendaristice.
De asemenea, dupa doua zile lucratoare de la avizare, se asigura reavizarea destinatarului.
Confirmarea postala de primire se remite la sediul expeditorului trimiterii de catre Posta Romana dupa predarea trimiterii. Trimiterile de corespondenta care nu pot fi predate catre destinatari din diferite cauze se inapoiaza expeditorului motivandu-se cauza reala a nelivrarii”.














