Societatea HIDRO PRAHOVA SA, operator regional al sistemelor publice de apă și canalizare în județul Prahova, a activat Comitetul de acțiune pentru Situații de Urgență la nivelul întregii societăți, pentru stabilirea măsurilor suplimentare necesare privind derularea activității în condiții de siguranță, în scopul gestionării riscului de sănătate publică, în contextul creșterii incidenței cumulate a virusului SARS-CoV-2. Potrivit hotărârii adoptate în cadrul Comitetului de acțiune pentru Situații de Urgență, pe lângă o serie de măsuri de ordin intern, s-a stabilit ca începând cu data de 26 octombrie 2021, pe o perioadă nedeterminată, accesul în sediile HIDRO PRAHOVA SA să fie permis exclusiv vizitatorilor care îndeplinesc una din următoarele condiții, conform prevederilor legale incluse în HG 1090/06.10.2021, modificată prin HG 1161/25.10.2021:

  • fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și au 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare (dovedită cu certificat verde);
  • prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 24 de ore;
  • prezintă dovada eliberată de autoritățile abilitate, în cazul persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Măsura este valabilă atât la sediul central al societății din municipiul Ploiești, cât și la sediile sucursalelor HIDRO PRAHOVA SA din județ, și nu se aplică angajaților. Pentru persoanele din exterior care sunt în măsură să prezinte documentele solicitate, accesul se va face cu respectarea condițiilor legale în vigoare (purtarea măștii de protecție, dezinfectarea mâinilor și efectuarea unui triaj epidemiologic), într-un spațiu distinct, special amenajat la intrarea în sediile societății.

În cazul vizitatorilor care nu se încadrează în prevederile cadrului normativ privind prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, societatea HIDRO PRAHOVA SA recomandă folosirea următoarelor mijloace de comunicare electronice, telefonice și poștale, pentru sesizări, cereri sau solicitări de altă natură:

respectiv https://www.hidroprahova.ro/relatii-cu-clientii/reclamatii;

  • prin accesarea datelor de contact ale sucursalelor HIDRO PRAHOVA SA, publicate pe website-ul hidroprahova.ro
  • prin intermediul serviciilor poștale, la adresa: Logofăt Tăutu nr.5, Ploiești, jud. Prahova.
  • apel telefonic la Dispeceratul HIDRO PRAHOVA SA: 0724-299.614 sau 0244-700.840.

 

În privința efectuării plăților, recomandăm folosirea cardurilor bancare, la sediile unde există această posibilitate, precum și a celorlalte mijloace puse la dispoziție de operatorul HIDRO PRAHOVA SA, comunicate pe site-ul www.hidroprahova.ro, la rubrica Relații cu clienții/Modalități de plată actuale.