Administrația Fondului pentru Mediu reamintește faptul că unitățile administrativ-teritoriale care doresc să participe în cadrul Programului Iluminat Public își pot crea conturile de utilizator în aplicația informatică pusă la dispoziție pe site-ul instituției.
”Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului Iluminat public aferente sesiunii din anul 2021 rămân valabile și pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanțare și în cadrul acestei sesiuni. Începând cu data de 19 august 2022, ora 10:00, solicitanții pot depune cererile de finanțare, împreună cu documentația aferentă, în aplicația informatică prin intermediul conturilor de utilizator create”, au anunțat reprezentanții AFM. S-a menționat că bugetul alocat sesiunii este de 500.000.000 lei, finanțarea acordându-se în procent de maximum 100% din cheltuielile eligibile ale unui obiectiv de investiție și în limita sumelor ce pot fi acordate pentru fiecare categorie de solicitanți. Acest program se adresează unităților administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraș sau municipiu, care pot beneficia de fonduri până la maximum 50 milioane lei, în funcție de categoria fiecărei unități administrativ-teritoriale