În contextul în care, din luna septembrie, Curtea de Apel Ploieşti îşi va desfăşura activitatea în noul sediu – Palatul de Justiţie, strada Gheorghe Doja, nr. 42, în perioada 16 august – 2 septembrie se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele „Arhivă”, „Registratură” şi „Biroul de Presă şi Relaţii Publice” din cadrul instituţiei. Întreruperea activităţii cu publicul este motivată de relocarea instanţei de la Palatul Culturii la noul sediu.
În aceste condiţii, după cum se precizează într-un comunicat al Curţii de Apel Ploieşti, persoanele care vor, totuşi, să obţină informaţii de la compartimentele amintite „pot depune cereri, acțiuni, documente în dosar, petiții etc. prin e-mail, la adresele: ca-ploiești@just.ro,
ca-ploiesti-info@just.ro, prin fax la nr. 0244.522.452 sau prin serviciile poștale sau de curierat. Actele de procedură și celelalte documente din dosar pot fi consultate de către părți și ceilalți participanți, la cerere, prin accesarea «dosaruluielectronic»”.