Având în vedere prelungirea stării de necesitate la nivel național, InfoCons (www.infocons.ro) – Asociația Națională de Protecția Consumatorilor – vine în sprijinul acelora care au în desfășurare un credit bancar, care au amânat ratele aferente acestui credit conform prevederilor legale sau care doresc amânarea ratelor. ”Suntem alături de cei care întâmpină probleme cu o instituție financiar bancară, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora, cât și în cazul în care doresc amânarea ratelor conform legislației. Cei care au în derulare un credit bancar își pot apăra drepturile și pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate. Dacă există o problemă legată de domeniul financiar bancar, din perspectiva protecției consumatorilor, pot apela la numărul de telefon înființat special și pot solicita informații utile. Concret, cei care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa numărul de telefon 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, dedicat consumatorilor. De asemenea, persoanele interesate pot depune o sesizare în domeniul financiar bancar direct la adresa de e-mail: juridic@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București”, se arată într-un comunicat al InfoCons.