Cum se întocmeşte corect o reclamaţie la Protecţia Consumatorului ?

„Ce pot face pentru ca reclamaţia mea la instituţia din judeţ care se ocupă de protecţia consumatorului să fie luată în considerare?”
Marian Pandele
*  *  *

Domnule Pandele, reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal, cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv: factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz. Pentru a putea fi instrumentată de către comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecția Consumatorilor, reclamaţia trebuie să îndeplinească aceste condiţii. În caz contrar, aceasta se clasează din lipsă de informaţii.


Dragi cititori, acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.