Telefonul mobil aflat în garanție stă prea mult în service!

În data de 15.07.2014, am achiziţionat un smartphone Allview P5 quad core dintr-un magazin din Ploiești. După mai bine de un an (aparatul are termen de garanție doi ani) au apărut probleme de conectare wi-fi. Am ajuns cu telefonul în magazin, iar ulterior acesta a fost dus în service. Problema e că de 45 de zile (perioada 30.08.2015-18.10.2015), telefonul meu a fost dus și readus din service de trei ori cu aceeași problemă. Șeful magazinului ridică din umeri spunându-mi că nu are nicio soluție și îmi recomandă să mă adresez ANPC. Nu mai rezist! Consider că de fapt ceea ce se întâmplă se numește bătaie de joc la adresa clientului!
Stanciu Gabriel, Ploiești

* * *
Potrivit reprezentanților Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Prahova, dacă telefonul este în garanție, iar defecțiunea nu este din vina dumneavoastră, cel care vi l-a vândut este obligat să îl repare. Legea nu limitează numărul intrărilor în service, așa că aparatul poate fi dus la reparat de câte ori este nevoie. Dacă acesta poate fi reparat, vânzătorul nu este obligat să vă dea un alt telefon.