De ce pentru a fi primit în audienţă de către şeful unui magazin VDF durează 14 zile ?

,,Sunt client Vodafone şi vreau să vă semnalez faptul că, de curând, într-o problemă legată de un abonament – în care s-a dovedit că personalul angajat al VDF a încurcat datele – am solicitat o audienţă la şeful magazinului central din Ploieşti şi pentru aceasta am fost programat peste… 14 zile!! De ce durează atât de mult ?’’.
Niculae Tufan, Ploieşti
* * *
Domnule Tufan, în problema semnalată ne-am adresat reprezentanţilor companiei şi vă redăm mai jos răspunsul primit : ,,Ca urmare a solicitării dumneavoastră, dorim să vă asigurăm că echipele de vânzări din magazinele Vodafone sunt pregătite pentru a răspunde solicitărilor clienţilor noştri. Toţi abonaţii noştri sunt importanţi şi dorim să le rezolvăm solicitările în cel mai scurt timp posibil. Managerii de magazin sunt prezenţi zilnic în magazin, conform programului de lucru, iar în situaţia în care un client doreşte să vorbească direct cu managerul, acesta este preluat cu prioritate, în cel mai scurt timp posibil. Dacă managerul nu este în magazin, un înlocuitor al acestuia poate prelua situaţiile speciale care apar. Ne pare rău pentru situaţia creată, vom lua măsuri pentru a preveni astfel de situaţii în viitor şi ne dorim, în continuare, să oferim cea mai bună experienţă clienţilor noştri’’.