Dragi cititori,

acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.

,,La Oficiul Poştal din zona Gării de Sud din Ploieşti este mare aglomeraţie !’’

,,De curând, am fost să-mi plătesc o factură la Oficiul Poştal din zona Gării de Sud din Ploieşti. Am rămas uimită de ce am constatat acolo: oamenii stau la coadă la ghişeu, imprimanta nu funcţionează, iar în plus, cetăţenii care stau la coadă, de cele mai multe ori, se ceartă şi îşi adresează cuvinte urâte, agresând verbal chiar şi pe funcţionarul de serviciu al companiei. În după- amiaza zilei de marţi, 22 octombrie 2013, s-a repetat o astfel de scenă, iar pe fondul unei crize nervoase probabil funcţionara a izbucnit în plâns. Aş vrea să ştiu dacă aceste aspecte au legătură cu faptul că nu există personal suficient’’.
Eliza Iordache, Ploieşti
* * *
Doamnă Iordache, în problema semnalată de dumneavoastră ne-am adresat Companiei Naţionale de Poştă Română şi vă redăm mai jos punctul de vedere al acesteia: ,,Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată cu nr. 101/6646/24.10.2013, referitoare la o serie de întrebări ale cetăţenilor cu privire la funcţionarea punctului de contact cu publicul din cadrul subunităţii poştale din zona Gării de Sud Ploieşti, vă comunicăm următoarele: Până la data de 01.10.2013, în zona Gării de Sud din Ploieşti, funcţiona Oficiul Poştal Ploieşti 14 care avea în schemă un număr de cinci salariaţi. După data de 01.10.2013, în urma normării activităţii, oficiul poştal s-a transformat în ghişeu poştal, având în schemă doi oficianţi. S-a dispus ca Oficiul Judeţean de Poştă Prahova să analizeze cât mai corect activitatea subunităţii poştale în cauză şi, în funcţie de fluxul clienţilor din anumite intervale orare, să se stabilească programul de lucru al oficiantelor’’.