Pentru a raspunde eventualelor nelamuriri legate de aplicarea corecta a ultimelor noutati in materie de legislatie fiscala, conducerea Directiei Generale a Finantelor Publice Prahova organizeaza, joi, 15 decembrie 2011, incepand cu orele 10.00, diverse intalniri de lucru cu contribuabilii interesati, pe centre zonale si pe diverse teme, astfel:
• Imbunatatirea serviciului de depunere prin metode electronice a declaratiilor fiscale. Criteriile pentru conditionarea inregistrarii in scopuri de TVA a societatilor comerciale. Inregistrarea fiscala a contribuabililor persoane fizice – Sala de sedinte a Directiei Finantelor Publice,
str. Aurel Vlaicu nr. 22, Ploiesti;
• Noutati legislative privind cazierul fiscal; eliberarea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social; stabilirea din oficiu a impozitelor, taxelor, contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa – Sala mica a Casei Tineretului Campina, Bd. Nicolae Balcescu nr. 50;
• Modificari legislative privind Codul de procedura fiscala – Sediul Administratiei Finantelor Publice Valenii de Munte, str. Popa Sapca nr. 7;
• Inchiderea exercitiului financiar 2011 – Sala de festivitati a Liceului „Grigore Tocilescu”,
str. Nicolae Balcescu nr. 138, Mizil.