De multe ori, a va trada emotiile in public, fie ca sunteti la serviciu, fie in societate, inseamna o dovada de slabiciune si, in opinia specialistilor, acest lucru va poate impiedica sa va demonstrati adevaratul potential sau sa promovati. Va prezentam in continuare cateva sfaturi care v-ar putea ajuta sa nu pareti prea pasional, sau dimpotriva, prea pasiv la locul de munca: • In momentul in care aveti motive sa va enervati, luati-va un ragaz de cateva minute pentru a identifica problema care v-a creat neplaceri si a gasi eventuale solutii. Prezentand in mod rational situatia colegilor sau superiorilor, veti da dovada de profesionalism • Daca sunteti una dintre acele persoane care dispun de o energie fara limita si de mult entuziasm, incercati sa va canalizati aceasta energie si sa o folositi in avantajul dumneavoastra, dar cu multa atentie. Nu exista nimic mai incantator decat pasiunea de a insufleti un proiect dar asigurati-va ca nu sunteti mult prea exagerat. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa observati cu atentie mesajele transmise de „limbajul corpului” al celor din jur. Acesta ar putea fi un bun indicator al faptului ca v-ati implicat afectiv mai mult decat trebuie • Uneori doar cateva discutii cu cineva care intelege dinamica din cadrul unei firme pot face minuni pentru comporta-mentul dv. afec-tiv. A da frau liber emotiilor atunci cand stati de vorba cu cineva care nu are aceleasi sentimente ca si dv. poate fi intr-o anumita masura un comportament sanatos, fiindca nu veti rani pe nimeni si vi se va da sansa sa va eliberati de toate emotiile ascunse care va framanta • O alta modalitate de a fi echilibrat din punct de vedere emotional la serviciu este sa aveti o viata echilibrata si in afara acestuia. Daca viata dv. personala este implinita si fericita, acest lucru se va vedea si la birou.
Raluca ENE